Certyfikat Biura podróży, certyfikat PAIT, opinia o biurze, - Polsko Azjatycka Izba Turystyki. Izba Turystyki zrzeszająca polskich i azjatyckich turoperatorów, biura podróży, hotelarzy, przewoźników z polski i azji. Pait.pl, Izba turystyki zrzeszająca touroperatorów biura podróży, przewoźników, hotelarzy z polski i azji.
Polsko-Azjatycka Izba Turystyki
Polsko-Azjatycka Izba Turystyki
Wybierz język:
Zostań członkiem PAIT
Dane Kontaktowe i zapytania
Bardzo proszę o korzystanie z formy e-mail: Artur.Piszczek@p-ait.pl lub z formularza zapytania który znajdziecie Państwo w zakładce: www.p-ait.pl/pl/kontakt
Telefonicznie udzielamy jedynie krótkich odpowiedzi prosząc o dokładne opisanie tematu w e-mailu.
Comiesięczne spotkanie Członków Izby
Przypominam, że spotkania Izby odbywają się regularnie:
W każdy ostatni piątek miesiąca: 15:00-17:00
Zapraszamy na spotkanie wszystkich zainteresowanych
Biegły Sądowy: Turystyka
Nasz dobry partner
Biuro Podróży WADI "Na wschód"

tablica_2.jpg
KONTAKT I PYTANIA
(+48) 509 322 665
Przedstawiciel Izby
Artur PISZCZEK
Zaloguj się

Dołącz do nas na Facebook
CERTYFIKACJA: BIURA PODRÓŻY

Oceniane jest 5 kategorii i wystawiana ocena końcowa. Skala przyznawanych ocen to zakres od 0 do 5.

Kategorie oceny:
1. Sprawność Obsługi (0~5)
2. Czystość Biura (0~5)
3. Jakość oferowanych usług (0~5)
4. Kompetencje i pomoc obsługi (0~5)
5. Cena (0~5)


Ocena końcowa, jest sumą powyższych kategorii: (0~5)

Opis kategorii:
1. Sprawność Obsługi.
Oceniamy jak personel biura podróży na wita, jak reaguje na nowego klienta.

2. Czystość Biura.
Oceniamy czystość biura podróży, otoczenie Biura podóży jego wystruj, tematykę. Nawet czystośc WC jeśli takie ejst dla klientów.

3. Jakość oferowanych usług.
Oceniamy co nam dane biuro podróży może zaproponować, różnorodność usług wycieczek, kierunków, biletów itp.

4. Kompetencje i pomoc obsługi.
Oceniamy personel biura podróży, jego wiedzę, zaangarzowanie, pomoc i obsługę. Generalnie oceniamy czy pracownicy znają swój fach ;-) oraz to czym się zajmują.

5. Cena.
Oceniamy cenę w stosunku do proponowanych usług. Od spraw prozaicznych jak prowizja za bilet bo wycieczkę, czy np. opłate za kserokopię w biurze poróży.

NASI PARTNERZY
stat4u